تعمیرات پاوربانک شیائومی

نمایندگی تعمیرات پاوربانک شیائومی طیف وسیعی از خدمات را ارائه می‌دهد تا به شما در رفع هر گونه مشکل با دستگاه پاور بانک خود کمک کند. اگر مشکل در دکمه های پاور بانک باشد یا مشکل در قسمت های باطری یا وایرلس و پورت دستگاه باشد در نمایندگی تعمیرات پاور بانک شیائومی این مشکلات به سادگی رفع خواهند شد.

در نمایندگی تعمیرات پاور بانک دستگاه شما را به طور دقیق بررسی می‌کنند و مشکلات و عیب های کلی پاور بانک را به طور دقیق شناسایی می‌کنند. متخصصان در نمایندگی شیائومی دستگاه شما را به طور کامل بررسی می‌کنند تا علت اصلی مشکل را شناسایی کرده و راه حل دقیقی را به شما ارائه دهند. این مورد تضمین می‌کند که آنها به جای ارائه راه حل های عمومی، به مشکلات شما به طور خاص رسیدگی می‌کنند.

شماره تماس : 45102-021

نمایندگی رسمی

پشتیبانی آنلاین

سرویس رایگان

تعمیرات تخصصی

تعمیرات تخصصی پاوربانک

  • روشن نشدن پاوربانک شیائومی
  • تعمیرات پورت usb پاوربانک شیائومی
  • تعمیرات و تعویض باطری های پاوربانک
  • تعویض پورت usb پاوربانک
  • رفع مشکل شارژ نکردن پاوربانک شیائومی
  • تعویض مدار شارژ پاوربانک
  • رفع مشکل خالی کردن شارژ 
  • تعمیر دکمه ی پاور پاوربانک
تعمیرات گوشی شیائومی
تعمیرات پاوربانک شیائومی

چگونه از خدمات نمایندگی تعمیرات پاوربانک شیائومی استفاده کنیم؟

برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پاوربانک شیائومی کافی است به وب سایت آنها مراجعه کرده یا با آنها تماس بگیرید. در این زمان شما با رزرو کردن وقت می‌توانید به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید. گاهی اوقات مشکلات شما با ارائه ی مشکلات تلفنی رفع خواهد شد و دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری نمی‌باشد.
در نمایندگی های تعمیر پاور بانک شیائومی پس از این که مشکل شما را شناسایی کردند یک بر آورد هزینه ای به شما اعلام می‌کنند و شما در صورت تمایل می‌توانید اقدام به تعمیر پاور بانک خود کنید، توجه داشته باشید که در نمایندگی تعمیرات پاور بانک شیائومی بهترین قیمت ها به شما ارائه خواهد شد.

گاهی نیاز به تعویض باتری، تعمیر پورت شارژ یا مشکلاتی از این قبیل می‌باشد، شما نیازی نیست که نگران تعمیر پاور بانک باشید زیرا متخصصان آنها فقط از قطعات اصلی شیائومی برای اطمینان از تعمیرات با کیفیت استفاده می‌کنند.

پس از انجام تعمیرات پاور بانک شیائومی، این دستگاه مورد آزمایش قرار می‌گیرد و وقتی که مشخص شد دستگاه شما مشکلی ندارد دستگاه برای شما ارسال می‌شود و یا با شما برای تحویل گرفتن دستگاه تماس گرفته می‌شود  

 

تعمیر پاوربانک شیائومی

تعمیرات پاوربانک Mi Wireless 10000mAh

این پاوربانک به صورت شیک و جمع و جور طراحی شده است تا شارژ سریع و کارآمد دستگاه های شما را بدون دردسر استفاده از کابل انجام دهد. با قابلیت شارژ بی‌سیم، می‌توانید به سادگی گوشی هوشمند مجهز به Qi خود را در بالای پاوربانک قرار دهید تا به صورت Fast Charge تلفن هوشمند شما شارژ شود.


 این پاوربانک با ظرفیت چشمگیر 10000 میلی آمپر ساعتی خود می‌تواند نیاز های روزمره شما را بر آورده کند. چه آیفون، سامسونگ یا هر برند دیگری داشته باشید که سازگار با شارژ بی سیم (wireless) را داشته باشد به راحتی می‌تواند از این پاور بانک استفاده کند، این پاور بانک برای استفاده ی بی سیم و همچنین استفاده با پورت usb طراحی شده است.

اندازه ی این پاور بانک در مقیاس کوچک طراحی شده است که در زمان حمل آن به مشکل بر نخورید.


یکی از ویژگی های برجسته این پاوربانک Mi Wireless توانایی آن در شارژ همزمان دو دستگاه با استفاده از اتصالات بی سیم و سیمی است. بنابراین چه بخواهید گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کنید و هم از طریق پورت USB از هدفون های بلوتوث خود استفاده کنید، این پاوربانک برای شما بهترین انتخاب است.

این پاور بانک به دلیل امکان شارژ وایرلس و همچنین شارژ سریع تلفن های همراه ممکن است دارای خرابی هایی نیز باشد به طور معمول امکان خرابی این مدل از پاور بانک در بخش های برد و مدار آن رخ می‌دهد برای تعمیرات این نوع از پاور بانک باید قسمت های برد و مدار تعویض گردد. به دلیل وجود بخش شارژ وایرلس امکان خرابی پورت های

تعمیرات پاوربانک Mi Wireless 30000mAh

پاوربانک بیسیم Mi 30000 میلیآمپر ساعتی یکی از پر قدرت ترین پاور بانک ها برای شارژ کردن تلفن های همراه و تبلت و لپ تاب های شما می‌باشد. این پاور بانک با داشتن ظرفیت باتری بالایی که دارد امکان استفاده از آن را به طور زیادی افزایش داده است.

یکی از ویژگی های عالی این پاوربانک قابلیت شارژ بی سیم آن است. دیگر لازم نیست برای شارژ کردن تلفن های همراه خود از کابل استفاده کنید؛ به راحتی دستگاهایی که دارای امکان شارژ بی سیم هستند را در بالای پاوربانک قرار دهید و دستگاه شما به سرعت شارژ خواهد شد. استفاده از این پاور بانک راحت و کار آمد است و برای استفاده ی طولانی مدت برای شما طراحی شده است.

این پاوربانک علاوه بر شارژ بی سیم، پورت های متعددی را برای اتصالات سیمی نیز ارائه می‌دهد. این پاور بانک دارای دو درگاه USB-A و یک پورت USB-C است که به شما امکان می‌دهد چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. شما می‌توانید از این پاور بانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند، تبلت یا حتی لپتاپ خود استفاده کنید.

پاوربانک بیسیم Mi 30000 میلیآمپری نه تنها از نظر قابلیتهای شارژ، عملکرد چشمگیری را ارائه میکند، بلکه از طراحی شیک و جمعوجوری نیز برخوردار است. این پاور بانک با طراحی باریک خود به راحتی در کیف شما جای می‌گیرد و به سادگی حمل می‌شود.اگر به دنبال یک پاوربانک با ظرفیت بالا هستید که همزمان گزینههای شارژ بیسیم و سیمی را ارائه میدهد، پس پاور بانک بیسیم Mi 30000 میلیآمپر قطعاً ارزش بررسی دارد.

این پاور بانک ممکن است در بعضی از قسمت های خود مانند برد و مدار خود دچار مشکل شود. در این پاور بانک به دلیل استفاده از پورت های متعدد برای شارژ کردن لپ تاب و تلفن هوشمند امکان و درصد خرابی پورت ها بالا می‌باشد به همین دلیل در این پاور بانک اکثر خرابی ها در بخش پورت ها و مداری آن است.

تعمیر پاوربانک شیائومی

تعمیرات پاوربانک Mi Power Bank Pro 10000mAh

Mi Power Bank Pro 10000mAh  یک پاوربانک شیک و جمع و جور است که عملکرد خوبی را ارائه می‌کند. این پاور بانک با این ظرفیت خود می‌تواند چند بار شارژ گوشی شما را از صفر به صد برساند.

یکی از ویژگی های بارز این پاوربانک قابلیت شارژ سریع آن است. این پاور بانک از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند، شما با استفاده از این پاور بانک می‌توانید به سرعت گوشی خود را شارژ کنید حتی اگر گوشی شما از شارژ سریع پشتیبانی نکند نیز این قابلیت برای شما قابل استفاده است.

Mi Power Bank Pro علاوه بر سرعت شارژ قابل توجه خود، دارای یک درگاه USB Type-C نیز می‌باشد که به شما امکان می‌دهد دستگاه های سازگار با تایپ C را به سرعت شارژ کنید. این باعث می شود که آن فوق العاده راحت و همه کاره باشد.

یکی دیگر از ویژگی های عالی مکانیسم ایمنی داخلی است این پاور بانک است که از شارژ بیش از حد، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه محافظت می‌کند. هنگام استفاده از این پاوربانک می‌توانید خیالتان راحت باشد و بدون نگرانی از پاور بانک خود استفاده کنید.
طراحی Mi Power Bank Pro نیز بسیار زیبا است. این پاور بانک دارای بدنه ی  باریک و پوشش آلومینیومی است که جلوه و حسی عالی به آن بخشیده است. همچنین وزن سبک آن امکان استفاده از آن به صورت همراه را نیز برای شما فراهم کرده است.

اگر به یک شارژر قابل حمل قابل اعتماد و قدرتمند نیاز دارید، پاور بانک پرو 10000 میلی آمپری Mi Power Bank Pro  قطعاً ارزش بررسی دارد. قابلیت شارژ سریع آن در کنار طراحی شیک آن، آن را به انتخابی عالی برای همه ی افراد تبدیل می‌کند.

در این پاور بانک بیشتر خرابی ها در بخش های پورت ها هستند زیرا این پاور بانک از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی‌کند و به همین دلیل امکان خرابی این پاور بانک در بخش مدار ها کمتر از مدل های با امکان شارژ بی سیم است.

تعمیرات پاوربانکMi Power Bank 2i 20000mAh

پاور بانک Mi Power Bank 2i با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، یکی دیگر از بهترین پاور بانک های مجموعه شیائومی است.این پاور بانک با ظرفیت بالای خود، می‌تواند به راحتی چندین دستگاه را به سادگی و بدون هیچ مشکلی شارژ کند.
یکی از ویژگی‌های برجسته Mi Power Bank 2i با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت، دو پورت خروجی   USB  آن است که به شما امکان می‌دهد دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. با این پاور بانک به راحتی می‌توانید دو دستگاه خود را در زمان کوتاهی شارژ کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.

علاوه بر این، این پاوربانک از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و اطمینان می‌دهد که دستگاه‌های شما به راحتی و سریع شارژ می‌شوند. و شما نیازی نیست برای شارژ تلفن خود مدت ها منتظر بمانید.

از نظر طراحی، Mi Power Bank 2i با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت از زیبایی و طراحی خاصی برخور دار است. این پاور بانک با طراحی خاص خود به راحتی در کیف شما قرار می‌گیرد و برای حمل آن به مشکلی نمی‌خورید.

شیائومی طیف قابل توجهی از پاوربانک ها را ارائه می‌دهد که برای نیاز های مختلفی طراحی شده اند. از قابلیت‌های شارژ بی‌سیم گرفته تا گزینه‌های با ظرفیت بالا، برای هر شخصی یک نوع پاور بانک وجود دارد که نیاز های او را بر طرف کند.

پاور بانک های شیائومی کمترین میزان خرابی را در بین دیگر پاور بانک ها دارند و همانطور که ذکر کردیم در قسمت هایی مانند برد و مدار ها ممکن است دچار خرابی شوند که با مراجعه به نمایندگی های تعمیرات شیائومی قابل تعمیر هستند.

 

پاوربانک ها امروزه نقش مهمی در زندگی افراد دارند، تقریبا کمتر کسی است که از پاوربانک استفاده نکند زیرا این وسیله برای شارژ کردن تلفن های همراه و دوربین های عکاسی و در برخی موارد لپتاب ها کاربرد دارد و در زمانی که به برق دسترسی ندارید مانند زمانی که در مسافرت هستید بسیار کاربردی هستند.

پاور بانک چیست؟


پاور بانک ها شارژرهای قابل حملی هستند که انرژی الکتریکی را در باتری های داخلی خود ذخیره می‌کنند. این دستگاه‌ها در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند، اما همه ی آن ها وظیفه ی شارژ کردن تلفن های همراه شما را دارند. پاوربانک ها انرژی لازم برای شارژ کردن تلفن همراه شما را در خود ذخیره می‌کنند و هنگامی که به شارژر نیاز داشته باشید پاوربانک می‌تواند تلفن همراه شما را شاٰرژ کند. پاور بانک می‌تواند به شما کمک کند که در طول روز نیازی به استفاده از برق برای شارژ کردن تلفن همراه خود نداشته باشید و در هر زمانی که بخواهید به شارژر برای تلفن خود دسترسی داشته باشید.

برند شیائومی یکی از بهترین برند های حوزه ی تکنولوژی می‌باشد که امروزه در تولید و ساخت پاور بانک نیز فعالیت می‌کند. پاور بانک های برند شیائومی از محبوب ترین پاور بانک های بازار به شما می‌روند که قابلیت های متنوعی از جمله شارژ سریع، شارژ وایرلس، امکان شارژ چندین گوشی به طور همزمان را دارند که این موارد گوشه ای از ویژگی های پاور بانک های با کیفیت شیائومی است.


همانطور که اشاره کردیم، پاور بانک های امروزی دارای پورت USB و شارژر وایرلس هستند و می‌توانند به طور همزمان چندین تلفن همراه باهم شارژ کنند؛ با وجود این ویژگی شما در زمان خود برای شارژ کردن تلفن های همراه صرفه جویی می‌کنید. توجه داشته باشید که شما با توجه به حجم باطری پاور بانک می‌توانید از این دستگاه برای چندین بار شارژ کردن استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که قبل از خرید پاوربانک، عواملی مانند ظرفیت (اندازه گیری شده بر حسب میلی آمپر ساعت) را حتما بررسی کنید تا در زمان خرید پاور بانک دستگاهی مطابق با نیاز خود را خریداری کنید. پاور بانک هایی با ظرفیت بالاتر می‌توانند چندین بار دستگاه های مختلف شما را شارژ کنند ولی ممکن است از لحاظ اندازه سایز بزرگی داشته باشند در مقابل پاور بانک هایی با ظرفیت کمتر از لحاظ اندازه باریک تر هستند ولی تعداد بار کمتری می‌توانند دستگاه های شما را شارژ کنند.

همانند هر وسیله ی دیگری پاور بانک های شیائومی نیز ممکن است که گاهی به تعمیرات نیاز داشته باشند و شما بر اساس مدل پاور بانک خود تعمیرات متفاوتی را دریافت خواهید کرد برای مثال اگر پاور بانک شما دارای شارژر وایرلس باشد نیاز به تعمیرات پیچیده تری خواهید داشت.

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی