تعمیرات ساعت شیائومی

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی

نمایندگی تعمیرات ساعت شیائومی امروزه در سراسر کشور وجود دارد و در زمینه تعمیرات و فروش لوازم جانبی ساعت های هوشمند فعالیت می‌کنند این نمایندگی ها اقدام به عیب یابی و تعمیرات ساعت های هوشمند در کمترین زمان ممکن و با بهترین قیمت ممکن می‌کنند. در صورتی که ساعت هوشمند شما دچار ایراد نرم افزاری یا سخت افزاری از قبیل شکستگی صفحه نمایش، خرابی سوکت، مشکلات شارژ، مشکلات باتری، مشکلات سنسور و یا مشکلاتی نرم افزاری از قبیل هنگ کردن یا لگ زدن شود می‌توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی و با توضیح دادن این موارد برای متخصصان در نمایندگی ها اقدام به تعمیر اصولی و صحیح ساعت هوشمند خود در کمترین زمان ممکن کنید. در نمایندگی تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی شما گارانتی تعمیرات و همچنین گارانتی وسایل تعویض شده را دریافت می‌کنید که در صورت بروز هر نوع مشکلی اقدام با مراجعه به نمایندگی قطعه مورد نیاز شما مورد تعویض قرار بگیرد

شماره تماس : 45102-021

نمایندگی رسمی

پشتیبانی آنلاین

سرویس رایگان

تعمیرات تخصصی

ساعت هوشمند شیائومی

برند شیائومی در سال 2010 در کشور چین تأسیس شد، این شرکت فناوری چینی به سرعت به یکی از برترین تولید کنندگان بازار جهانی محصولات الکترونیک تبدیل شده است. شیائومی به دلیل نوآوری و تولید محصولات با کیفیت خود شناخته شده است، طیف گسترده ای از دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند، لوازم خانگی هوشمند، لوازم جانبی صوتی و ساعت های هوشمند را ارائه می‌دهد.
چیزی که شیائومی را از رقبای خود متمایز می‌کند، تعهد آن به ارائه فناوری های پیشرفته با قیمت های مقرون به صرفه است. آنها بر این باورند که همه باید به جدیدترین ابزارها دسترسی داشته باشند.

 

تعمیرات گوشی شیائومی
تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی

تعمیرات ساعت شیائومی

ساعت‌های هوشمند شیائومی با طراحی شیک و ویژگی‌های قدرتمند خود، محبوبیت زیادی در بین افراد علاقه مند به فناوری و همچنین ساعت را پیدا کرده‌اند این افراد که هم به دنیای مد و هم به دنیای تکنولوژی علاقه مند اند برای استفاده روزمره از این ساعت ها استفاده می‌کنند و با تعویض دسته های ساعت می‌توان در مجالس رسمی و در هنگام ورزش نیز از این مدل ساعت ها استفاده کرد. ساعت های هوشمند شیائومی دارای باتری با عمر بسیار بالا، قابلیت استفاده برای ورزش و همچنین  تناسب اندام، و دارای والپیپر هایی اند که ساعت هوشمند قابلیت همگان سازی والپیپر را با انواع برنامه ها را دارد.
اگر شما به دنبال تناسب اندام باشید و یا صرفا به دنبال لوازم جانبی خاص و زیبا هستید که به شما امکانات اضافه ای علاوه بر یک ساعت معمولی بدهد، ساعت های هوشمند شیائومی چیزی است که شما به آن نیاز دارید این ساعت با کیفیت ساخت استثنایی همراه با قیمت مقرون به صرفه می‌تواند نیاز شما را برای داشتن یک ساعت هوشمند برطرف کند.

 

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی

خدمات تعمیر ساعت هوشمند شیائومی در نمایندگی

برای تعمیرات محصولات شیائومی شما باید به نمایندگی های معتبر شیائومی در شهرتان مراجعه کنید تا متخصصان به شما راهنمایی های لازم را بدهند و وسیله شما را تعمیر کنند.
برای پیدا کردن نمایندگی در شهرتان، می‌توانید به وب سایت رسمی شیائومی مراجعه کرده و به صفحه پشتیبانی آن ها بروید. در اینجا، یک بخش اختصاصی برای تعمیرات پیدا خواهید کرد که در آن می‌توانید نمایندگی های موجود در شهرهای مختلف را مشاهده کنید و نزدیک ترین نمایندگی را به خودتان پیدا کنید. گاهی اوقات در وبسایت شیائومی اطلاعاتی نظیر مدل ساعت هوشمند و همچنین آدرس شما را می‌پرسد تا نزدیک ترین نمایندگی را برای شما پیدا کند و همچنین با دسته بندی مشکلات شما بهترین متخصص را برای تعمیرات به شما پیشنهاد دهد. شما می‌توانید با ارتباط گرفتن با مشاوران نمایندگی شیائومی مشکل خود را بیان کنید، گاهی اوقات بدون نیاز به مراجعه حضوری مشکل شما قابل حل کردن است.

معمول ترین موارد تعمیر ساعت های هوشمند

  • تعمیر و تعویض تاچ ال سی دی؛ این مورد از تعمیرات در هنگام ضربه دیدن ساعت یا افتادن خط و خش روی محصول ایجاد می‌شود.
  • تعمیر و تعویض باتری؛ گاهی اوقات با استفاده های طولانی مدت و همچنین شارژ کردن غلط دستگاه و نوسانات برقی باتری ساعت هوشمند به مرور زمان افت کیفیت پیدا می‌کند و نیاز به تعمیر یا تعویض باتری می‌گردد.
  • ساعت شارژ نمی شود؛ گاهی اوقات با خراب شدن سوکت شارژ ساعت هوشمند امکان شارژ شدن ساعت از بین می‌رود و دیگر ساعت هوشمند شارژ نمی‌شود، این خرابی ها می‌تواند در نتیجه اتفاقات متفاوتی باشد و ممکن است دلایل فراوانی داشته باشد.

مشکلات سنسورهایی مانند مانیتور ضربان قلب و …؛ ساعت های هوشمند شیائومی دارای سنسور های فراوانی هستند که امکانات فراوانی را به کاربران می‌دهد گاهی اوقات این سنسور ها خراب می‌شوند و عملا امکاناتی را که ساعت هوشمند را با یک ساعت آنالوگ متمایز می‌کرد را از بین می‌برد و تفاوتی بین این دو دیده نمی‌شود به همین دلیل کارکرد صحیح این سنسور ها وجه تمایز یک ساعت هوشمند با یک ساعت آنالوگ است.

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی
تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی

تعمیرات ساعت هوشمند MI WATCH LITE Mi Watch Light

این ساعت برند شیائومی یکی از پرطرفدار ترین ساعت ها در بین مشتریان است که با نمایشگر 1.4 اینچی با رزولوشن 320 در 320 طراحی شده است و از قابلیت تنظیم خودکار روشنایی پشتیبانی می‌کند. این ساعت ویژگی های فراوانی دارد از جمله ویژگی های دیگر این ساعت شامل پشتیبانی از 120 WatchFaces مختلف است. این ساعت دارای سنسور تشخیص قدم است و این گام شمار ساعت به صورت خودکار کار می‌کند و کاربران می‌توانند از آن در بیش از 11 مدل استفاده کنند که از جمله آنها می‌توان به دویدن، پیاده روی، کریکت، شنا در آب های آزاد و استخر اشاره کرد. جنس قاب از چلنیوم می‌باشد. همچنین توانایی نظارت بر خواب ، کنترل ضربان قلب و تشخیص تنفس مناسب از امکانات این ساعت است که در ساعت های هوشمند امکانات مناسبی به شمار می‌آید. شیائومی Mi Watch Lite به GPS مجهز است که این قابلیت یکی از امکانات منحصر به فرد این ساعت محصوب می‌شود و علاوه بر GPS ، این ساعت مجهز به سیستم ناوبری GLONASS و فشارسنج نیز می‌باشد. این ساعت دارای باتری 230 میلی آمپری است که برای استفاده عادی تا 9 روز دوام می‌آورد. علاوه بر این ، کل فرایند شارژ این ساعت فقط 2 ساعت طول می‌کشد. این ساعت یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده روزمره از یک ساعت هوشمند است، موارد خرابی این ساعت ممکن است به محدوده سنسور ها و باتری آن باشد زیرا اکثر ساعت های هوشمند در معرض افتادن و آسیب های فیزیکی هستند و کاربران ممکن است به صورت ناخواسته باعث آسیب به ساعت شوند؛ در خصوص خرابی باتری نیز با طریقه شارژ کردن صحیح و همچنین استفاده از محافظ برق برای جلوگیری از نوسانات برقی امکان خرابی باتری به حداقل ممکن خواهد رسید. در صورت بروز آسیب به این ساعت هوشمند می‌توانید با حضور در نمایندگی های شیائومی اقدام به ارائه مشکل به متخصصان این مجموعه کرده و در کمترین زمان ممکن ساعت خود را تحویل بگیرید.

معرفی ساعت هوشمند مدل AMAZFIT STRATOS و موارد تعمیر آن

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos از نسل دوم ساعت هوشمند شیائومی است. این ساعت هم از نظر طراحی و هم از نظر امکانات آن نسبت به موارد گذشته تغییرات زیادی داشته است. شیائومی برای ساخت بدنه این ساعت از پلی کربنات تقویت شده استفاده کرده است که در عین حال بسیار مقاوم و سبک است. این ساعت دارای صفحه نمایش 1.34 اینچی با رزولوشن  300 *300 پیکسل است و از یک قاب سرامیکی با دوام بسیار بالا برای ساخت این صفحه ساعت استفاده شده است. شیائومی همچنین از فولاد ضد زنگ 316L برای ساخت دکمه ها و قسمت شارژ این ساعت استفاده کرده است، که این کار باعث افزایش مقاومت و همچنین باعث افزایش طول عمر مفید دستگاه می‌شود. ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Stratos به گونه ای طراحی شده است که قابلیت استفاده در آب را دارد و می‌تواند تا 50 متر فشار آب را به راحتی تحمل کند و از این بابت یک انتخاب عالی برای شناگران و غواصان است. این ساعت هوشمند قابلیت های ورزشی فراوانی دارد، برای مثال این ساعت می تواند 10 حالت مختلف مانند دویدن، پیاده روی، دوچرخه سواری در فضای باز ، دوچرخه سواری داخل سالن، استفاده از تردمیل در باشگاه، کوهنوردی، دومیدانی و … را تشخیص دهد. این ساعت دارای باتری 280 میلی آمپری است که برای شاٰرژ کامل آن از صفر تا صد نیازمند 2 ساعت زمان می‌باشد. باتری این ساعت هوشمند شیائومی (Amazfit Stratos) بسیار قدرتمند است و با امکانات فراوانی مانند سنسور هایی که دارد با یک شارژ، می‌تواند تا 35 ساعت نیاز شما را برآورده کند. این ساعت با بدنه مقاوم خود تا حد بسیاز زیادی در برابر ضربه و خط و خش مقاوم می‌باشد و ممکن است تعمیرات آن در حوزه باتری یا صفحه نمایش آن باشد به هر حال شما در صورتی که با این موارد به مشکلی برخورد کنید می‌توانید با حضور در نمایندگی های تعمیرات شیائومی اقدام به تعمیر ساعت هوشمند خود بکنید.

ساعت هوشمند شیائومی مدل MI WATCH XMWTCL02 Mi Watch و نحوه تعمیرات آن

Mi Watch XMWTCL02 یکی از ساعت های هوشمند و پرطرفدار  کمپانی بزرگ شیائومی است که در ماه اکتبر 2020 بطور رسمی معرفی شد. این ساعت دارای یک صفحه نمایش گرد و با کیفیت و با روشنایی بسیار زیاد است این ساعت هوشمند طراحی ساده و چشم نوازی دارد که برای هر سلیقه ای قابل استفاده است و محدودیت سنی برای استفاده از آن وجود ندارد. همچنین این ساعت دارای  باتری قدرتمندی است که باتری این ساعت به شما اجازه می‌دهد با یک بار شارژ کردن آن، شما می‌توانید بیش از دو هفته از ساعت به طور مداوم استفاده کنید. از دیگر ویژگی های قابل توجه این محصول باید به پشتیبانی از سیستم GPS، دارا بودن قابلیت های مختلف از جمله امکان نظارت بر ضربان قلب و سطح اکسیژن خون ، نمایش اعلان ها ، والپیپر های مختلف که امکان هماهنگی با انواع برنامه های پرطرفدار را دارد، قابلیت کنترل موسیقی، امکان پشتیبانی از انواع حالت های ورزشی مختلف برای استفاده روزمره تشخیص خودکار فعالیت ورزشی، چراغ قوه، کرنومتر، تایمر، پیدا کردن گوشی موبایل، وضعیت آب و هوا، هشدار قطع ارتباط با گوشی موبایل، پایش 24 ساعته وضعیت بدن کاربر، پایش کیفیت خواب، پایش استرس کاربر و تمرینات تنفسی اشاره کرد. این ساعت به دلیل استفاده از سنسور های زیادی که دارد امکان آسیب دیدن آن ها به خاطر حرارت، نوسانات برق، ضربه و اتصالات درونی دستگاه وجود دارد که برخی از این موارد را می‌توانید تا حدودی پیشگیری کنید؛ مثلا برای جلوگیری از نوسانات برقی می‌توانید از محافظ های برق (ترانس برق) استفاده کنید، برای جلو گیری از مشکلات باتری دستگاه می‌توانید از شارژر خود دستگاه استفاده کنید و برای شارژ کردن دستگاه صبر کنید تا درصد باتری به زیر 10 درصد برسد و سپس اقدام به شارژ کردن دستگاه کنید تا دستگاه شما کمترین آسیب را ببیند و برای جلوگیری از آسیب به سنسور های ساعت هوشمند می‌توانید از وارد کردن ضربه به دستگاه و همچنین بالا بردن حرارت دستگاه خود داری کنید.

تعمیرات ساعت هوشمند شیائومی